Saturday, February 13, 2010

HOKI PIALA TNB 2010 ( TNB VS SAPURA ) TnB juara 2010















Dah lama nasa tak tengok perlawanan liga hoki malaysia. Smalam perlawanan akhir melibatkan Pasukan TNB dan SAPURA... So... terlepas la hajat selama nie nak tgk... hehe... Bertolak ke stadium kol 4 lagi... tapi game kol 6 setengah baru start.. semangat gila semalam... heheh... tapi ape pun semalam memng dah dapatla tengok... Macam terasa nak main hoki balik plak tengok kawan2 yang dulu sama2 main.... sedih pun ade.. tapi keyakinan tetap la ade suatu hari nanti saya nak main balik hoki.... well.. we see yark.... kepada kawan2 tunggu la permata yang dah lama malap akan bersinar kembali... hehe... insyaallah jadi kenyataan... lagipun saya dah nak tamat belajar.... ok... mengenai perlawanan semalam... pasukan TNB muncul juara Hoki Piala TNB apabila menundukkan Sapura, 4-2 menerusi penalti stroke selepas terikat 1-1 pada perlawanan 70 minit yang mendebarkan.... hehe.... terasa mcm saya yang beraksi.... ok... sapura mendahului pada separuh masa pertama melalui jaringan S.Kuhan... Memang tak dpt di nafikan yang bekas kapten malaysia tu memng berbisa lagi dalam menyempurnakan sudut penalti... apepun pada separuh masa kedua.. Tnb Menyamakan kedudukan melalui sudut penalti juga apabila senang di sempurnakan oleh Amin Rahim... Semasa penalti stroke... s.kuhan gagal menyempurnakan... yerla.. s.kumar dah dapat baca pun... hehe... ape pun memang s.kumar cemerlang ar semalam... hurmmm.. begitula sedikit cerita pasal final smlm... tempat ke 3/4 pula... melibatkan KHKL dengan Maybank... KHKL menang 5-1... Ape pun yang paling best... kat stadium hoki tu la aku jumpa balik ramai kawan2 aku tu... ade yang dah kawen pun... tapi aku lambat la lagi selagi tak stabil idop nie... kepada kawan2 tahniah berjaya dalam hoki.... tunggu nasa menyusul nanti... hehe...

No comments:

Post a Comment